Onze werkwijze

Als bevrachtingkantoor komt Anaco tussen bij het opstellen van bevrachtingovereenkomsten. In de markt van het vervoer van vloeistoffen over de binnenwateren, en/of bij het sluiten van contracten van vervoer.

Met andere woorden, wij koppelen de scheepseigenaar met een bevrachter. Onderhandelen de voorwaarden voor uw transport. Leggen alles helder voor u vast in een duidelijke overeenkomst. We bezorgen, in alle doorzichtigheid, een identieke kopie van deze overeenkomst aan de scheepseigenaar en aan de opdrachtgever.

Kan het nog meer controleerbaar? Nog eerlijker? Nog billijker? We denken van niet. We zijn overtuigd van niet. En u? Lees verder waarom

TRANSPARANTIE

Bij elke overeenkomst tussen klant (bevrachter) en scheepseigenaar stuurt ons software systeem gelijktijdig een nominatie, of indienstneming, naar beide betrokken kanten. Samen met een reisorder naar het schip. Hiervoor hanteert Anaco een commissie van 7%.

Deze commissie omvat meteen ook de kosten verbonden aan veiligheid (o.a. Inspecties Transafe, Safety Management Systeem, Marad), met uitzondering van incidentonderzoek of kosten verbonden aan de klasse van het schip en/of structural/technical reviews.

Als eigenaar kan u, staat het u steeds vrij, al uw dossiers en alle communicatie hierover (mail, Ice, Skype …) tussen alle partijen in te kijken, bij op ons kantoor.

Nogmaals, kan het nog doorzichtiger? Kan het nog eerlijker? Wie anders biedt u zoveel controle op het vlak waar het echt voor u telt: de centen?

RECHT DOOR ZEE!

Het is eenvoudig: bij Anaco krijgt u effectief waar u recht op heeft. Wij weten dat u met minder niet tevreden bent. En gelijk heeft u! We kunnen niet begrijpen waarom u als binnenschipper zou aanvaarden dat er – heimelijk achter uw rug – een deel van de beloning voor uw inzet en uw keiharde werk, van u afgenomen zou worden. Dat is niet eerlijk. Niet fatsoenlijk en niet rechtvaardig. En dus zeker niet onze manier van doen.

Ook al vaart u op de binnenwateren… u heeft recht op een partner die recht door zee is!